Zgłoszenie reklamacji
Skorzystaj z interaktywnego formularza reklamacji lub pobierz go poniżej.
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty oraz obsługa zamówień spełniały Państwa oczekiwania. Dbamy o to, by dostarczany towar był pełnowartościowy i wolny od wad. Niemniej jednak, w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub wadliwego podczas prawidłowego użytkowania, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.
Reklamację można zgłosić poprzez wypełnienie interaktywnego formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej, klasycznego formularza z naszej strony lub osobiście w siedzibie firmy „GOLIAT Janusz Polaszek” – ul. Pilotów 9, 64-920 Piła.
Adres dla przesyłek reklamacyjnych:
Goliat Sklep internetowy, Pilotów 9, 64-920 Piła
Wypełniłeś/aś interaktywny formularz?
Nie musisz dołączać go do przesyłki, ale będziemy Ci wdzięczni, gdy oznaczysz paczkę swoimi danymi.
Pobrałeś standardowy formularz?
Będziemy wdzięczni, gdy dołączysz go do przesyłki z reklamowanym produktem.
Masz problem z pobraniem formularza? Nie przejmuj się! Wystarczy przekazać nam informacje o reklamacji w tym m.in. przyczynę reklamacji oraz podstawowe dane z zamówienia.