Zgłoszenie reklamacji

Skorzystaj z interaktywnego formularza reklamacji lub pobierz go poniżej.

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty oraz obsługa zamówień spełniały Państwa oczekiwania. Dbamy o to, by dostarczany towar był pełnowartościowy i wolny od wad. Niemniej jednak, w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub wadliwego podczas prawidłowego użytkowania, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.

Reklamację można zgłosić poprzez wypełnienie interaktywnego formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej, klasycznego formularza z naszej strony lub osobiście w siedzibie firmy „GOLIAT Janusz Polaszek” – ul. Pilotów 9, 64-920 Piła.

Adres dla przesyłek reklamacyjnych:
Goliat Sklep internetowy, Pilotów 9, 64-920 Piła

Wypełniłeś/aś interaktywny formularz?
Nie musisz dołączać go do przesyłki, ale będziemy Ci wdzięczni, gdy oznaczysz paczkę swoimi danymi.

Pobrałeś standardowy formularz?
Będziemy wdzięczni, gdy dołączysz go do przesyłki z reklamowanym produktem.

Masz problem z pobraniem formularza? Nie przejmuj się! Wystarczy przekazać nam informacje o reklamacji w tym m.in. przyczynę reklamacji oraz podstawowe dane z zamówienia.

Interaktywny formularz reklamacji

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu i w okresie niezbędnym do zapoznania się, udzielenia odpowiedzi oraz prowadzenia zgłoszenia. Administratorem danych jest Goliat Janusz Polaszek Sp. z o.o. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.